קרן הלרשטיין אביטן

יוגה תרפיה נשית

יוגה תרפיה נשית | עם נורית סיון

כיצד ניתן לקטוע את מעגל הכאב באמצעות תרגול יוגה? נורית וקרן מתמחות בליווי נשים הסובלות מכאבי אגן כרוניים בעזרת היוגה הנשית. הן פיתחו תרגול המסייע לנשים כאובות להרפות ולהתחבר מחדש עם האגן שלהן.
אתן מוזמנות להצטרף לתרגול יוגה נשית המשלב תנועה רכה ומודעת לצד שהייה בתנוחות רסטורטיביות. התרגול שם דגש על פינוי מרחב במרכז הגוף – האגן, תוך שימוש בכלים שונים מעולם היוגה הנשית.
תרגול נפלא לסיום הפסטיבל, מתאים למתרגלות בכל הרמות.

שפת הגוף הנשית

לכל גוף שפה אישית משלו.
קצב החיים המהיר של ימינו לא תמיד מאפשר לשמוע את הסימנים שהגוף מסמן ומרחיק אותנו מהצרכים והמקצבים השונים שגופנו מבקש.
הקשבה למה שמתרחש בגופנו, מאפשרת לנו ללמוד את השפה הייחודית של הגוף.
בשיעור זה זה נתמקד בהקשבה למחזוריות, לשינויים ההורמונליים ולטבע הנשי בכדי ללמוד את השפה האישית של כל אחת לגופה. נחקור יחד,  תוך כדי התאמת התרגול לקצב האישי והמשתנה של המתרגלת.

ממעגל הכאב לשלום עם הגוף

תרגול יוגה יכול להיות מרפא ומחייה, אך עבור נשים הסובלות מכאב כרוני, פעילות גופנית ואף תרגול יוגה יכולה להיות טריגר לעוד כאב.
מתוך חקירה אישית ונסיון עם אינספור נשים המתמודדות עם כאבי אגן ואנדומטריוזיס, פיתחו קרן ונורית את אנדוֹיוֹגה – תרגול יוגה ייחודי שמטרתו לסייע לנשים כאובות להתחבר מחדש עם האגן שלהן ולחזור לשכון בתוך גופן. שיטת התרגול נבחנה במחקר ונמצאה יעילה בהורדת עוצמת הכאב ושיפור באיכות החיים.
השיעור יעסוק במעגל הכאב – איך לגשת לגוף כאוב ולהיטיב איתו דרך התרגול, ויכלול הרצאה קצרה ואחריה תרגול, שבו נחקור כיצד להביא תנועה והרפיה לאזורים מכווצים וכאובים.

קרן הלרשטיין אביטן

מורה ליוגה נשית, יוגה בשיטת שאראת (רסטורטיבית) ומטפלת בפסיכותרפיה גופנית, מתרגלת יוגה מזה 17 שנים.

מתמחה בליווי נשים הסובלות מכאבי אגן ואנדומטריוזיס. מעבירה סדנאות ייחודיות לנשים המחפשות ריפוי בדרך היוגה. מעבירה קורסי הכשרה למורות להתמחות בעבודה עם כאבי אגן ואנדומטריוזיס. עובדת בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים בתחום על מנת להנגיש את היוגה הנשית ככלי טיפולי.
חוקרת את ההקשרים בין גופה לנפשה ועולמה הרגשי של האישה.
בקליניקה משלבת את הכלים מעולם היוגה כחלק אינטגרלי בטיפול נפשי.

 

0
0
העגלה שלך
עגלת הקניות ריקהחזרה לחנות
Apply Coupon