ענת פרייס

הואגוס בראי חמשת הקושות

הואגוס, העצב המרכזי של מערכת העצבים הפראסימפטתית (אחראית על עיכול, רגיעה, החלמה) הוא שחקן מרכזי בתרגול היוגה.
רובנו מכירים את התחושה הנעימה או הרגועה שנוכחת בגוף בזמן או אחרי תרגול. היוגה מציעה כלים רבים לחיזוק הואגוס, דרך תרגול האסאנות, תרגולי נשימה (פראניאמה) ומדיטציה. לכל אלו השפעה ישירה על וויסות מערכת העצבים כולה.
בהרצאה נעמיק את הלמידה על מעורבות הואגוס ברבדים השונים (הקושות), ברובד הפיזי, פראני, מנטלי- ריגשי ועוד. נחוש את ההשפעות הללו באופן חוויתי ונכיר כלים לחזק אותו באמצעות טכניקות שונות הלקוחות מעולם היוגה וגישות טיפוליות נוספות.

כאב בתרגול היוגה

מי מאיתנו לא התמודד עם כאב? ועם כאב כרוני?
כאב כרוני יכול להיות לאחר פריצת דיסק, תקופת סטרס ממושכת, התמודדות עם מחלה (סרטן, פיברומיאלגיה, אנדומטריוזיס ועוד), ניתוח, טראומה ועוד..
בסדנה נתרגל תרגול מותאם לכאב כרוני, נכיר טכניקות שונות להתמודדות עם כאב ואפשרויות לטפח מסלולים עצביים חדשים, השונים מנתיבי הכאב.
התרגול מתאים למורים שפוגשים תלמידים כאובים, למטפלים ביוגה תרפיה שרוצים להכיר עוד כלים ולמתרגלים שרוצים לתרגל תרגול מווסת שבאפשרותו להקל על כאב, או לזהות דפוסי תנועה לא מיטיבים ולצעוד צעד לכיוון השינוי.

ענת פרייס

מורה בכירה לויג’נאנה יוגה ויוגה נשית, יוגה תרפיסטית מוסמכת בהסמכת IAYT . מתרגלת יוגה משנת 1998.
מטפלת בSomatic Experiencing. נשואה ואמא לארבעה ילדים.
בעלת סטודיו YOGA BLISS ברעננה, בו מעבירה שיעורים שבועיים לנשים, נשים בהריון ואחרי לידה וכן נפגשת באופן פרטני עם אנשים המבקשים תמיכה וריפוי למצבים שונים בדרך היוגה. עוזרת בשיקום והתמודדות עם מחלות, כאבים כרוניים, פציעות ועוד.
בדרך התרגול וההוראה משלבת את הידע, החקירה, החמלה וההפנמה הגופנית שספגה מהשיטות השונות בהן העמיקה, ליצירת תרגול מדויק ומיטיב.

0
0
העגלה שלך
עגלת הקניות ריקהחזרה לחנות
Apply Coupon
דילוג לתוכן