אורי קרן

הסטירא והסוקהא של עמוד השדרה

יציבות ללא מתח, נינוחות ללא קהות ושעמום, זהו עקרון המפתח בתרגול האסאנות. באמצעות היכרות עם עקרון הבסיס הזה נחקור ונתנסה בבנייה הדרגתית של תנוחות פיתול, דרך מציאת הסטירא והסוקהא של עמוד השדרה.
כל אסנה מורכבת משני יסודות משלימים – באמצעות הבנה ומציאה שלהם בכל שלב של הדרך, נבין כיצד להעמיק מפיתולים פשוטים אל תוך פיתולים עמוקים, במינימום של מאמץ, תוך רתימת הנשימה אל התהליך.

תרגול לנגהאנה – Langhana

לנגהאנה בסנסקריט משמעו “צמצום” או “הפחתה”. בתרגול לנגהנה נשתמש במגוון טכניקות בכדי להרגיע את הגוף ולקרר אותו, פיזית ומנטלית. זהו תרגול רך יותר המתאפיין בדגש על הארכה של הנשיפה, בכפיפות קדימה ובבניית רצפי תנועה שמטרתם הרגעה של הגוף והלב

אורי קרן

שמי אורי. אני מלמד שיעורי ויניאסה המושפעים מאד ממסורתו של דסיקשאר (ויניאסה קרמה). בתרגולים אני נותן דגש רב לתפקידה של הנשימה וכן לקשר בין התרגול על המזרון לבין זה שמחוץ לו.
אני מאמין שהיוגה מטרתה לעזור לנו לחיות את החיים הרגילים שלנו, פשוט לחיות, בלי יותר מדי יומרות. בעזרת השימוש במגוון הכלים שהיוגה מעמידה לרשותי, אני הופך את התרגול אותו אני מלמד לבהיר, הגיוני ומחובר ככל האפשר למציאות שלנו כאן ועכשיו. השיעורים שלי מתאימים את עצמם למתרגלים ויכולים בהתאמה להיות רכים או מאתגרים.

 

0
0
העגלה שלך
עגלת הקניות ריקהחזרה לחנות
Apply Coupon
דילוג לתוכן